Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Σεληνόφως


Ξημέρωσα απόψε στη σελήνη.
Πούλησα τους μήνες μου στο διάβολο,
τα χρόνια μου σε μεθυσμένα ξωτικά,
και τον Αύγουστο,
στα όνειρα που ξέχασα στα μάτια σου...
Τ' αστέρια μου πετούσα στο ποτάμι.
Στις όχθες του μετρούσα την ανάσα που μου έμεινε
και περπατούσα στο βυθό, γυμνός,
για να γυρεύω που κοιμάται η ευτυχία...
Ευτυχία είναι οι στιγμές σου,
που θυμάσαι σαν δακρύζει η σελήνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου