Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Νοθευμένο


Σκόρπισα τις ευχές μου στα κύματα.
Ψιθύρισα δυο λέξεις στον αέρα
και έθαψα την καρδιά μου στην κρύα άμμο.
Χάρισα κραυγές στη θάλασσα.
Μίσος, καυτές ανάσες,
χρώματα από πινέλα σκοτεινά.
Μάλωσα με τη ζωή απόψε.
Γέμισα τις χούφτες μου με αίμα
και βούτηξα να βάψω τον αφρό...

...
Νοθεύω τη μπογιά με δάκρυα...
Την πλάθω με γροθιές
και της μπολιάζω το θυμό μου.
Έμεινα μόνος να παλεύω με τα κύματα...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου