Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Φωτιές του Σεπτέμβρη


Μεθάω από ανάσες, γεννημένος για έρωτα,
να μαθαίνω τις λέξεις που κρατούσα για σένα.
Σε κρατάω, νερό αρμυρό, σε παλάμες γδαρμένες,
να κυλάς σε ένα όνειρο χλωμό και άγουρο...
Καις. Πονάς τα χείλη μου. Με κρατάς.
Σφίγγεις τα δάχτυλά σου στους καρπούς μου,
κλέβεις τον ήχο της καρδιάς μου, σου ανήκει,
μη μου γυρνάς την πλάτη, θέλω το βλέμμα σου.
Θέλω τα μάτια σου ν' αγκαλιάζουν τα δικά μου.

Σε ζητάω. Γυμνή στο σπασμένο φως που χάνεται,
κάτω από το φεγγάρι που βγήκε να σε λατρέψει κι απόψε...
Υγρές φωτιές στον αέρα του Σεπτέμβρη.
Να περιμένω το χάραμα, στην πλάτη του χρόνου,
που νανουρίζει τις πληγές μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου